piątek, 26 marca 2010

ulubione z komentarzem

Millenium Bridge - od spodu. Przejść się tą kładką - to było moje marzenie - odkąd zobaczyłam scenę otwierającą "HP i zakon Feniksa". Udało się, nawet lepiej niż planowałam - obejrzeliśmy MB z obu stron.

Taksówki przed katedrą św. Pawła. Mam z 50 zdjęć londyńskich taksówek. To prawie tyle, ile zdjęć piętrowych autobusów.

"St Pancras International Train Station - Home of the Eurostar". Londyńskie dworce zrobiły na mnie wrażenie, nie powiem.Ten był najsympatyczniejszy.

Bar w hinduskiej okolicy, do którego Marek zabrał nas na śniadanie. Było egzotycznie i smacznie. Za oknem : Hindus i piętrus.

Posted by Picasa

1 komentarz:

  1. Wiem, że na raz da się wrzucić tylko cztery, ale zawsze można zamieścić więcej niż jedną notkę - co, mam nadzieję, uczynisz.Plus kilka słów komentarza się nalezy za to długie czekanie. PS. Czas chyba sprzątnąć śnieg z bloga?

    OdpowiedzUsuń