poniedziałek, 15 lutego 2010

tu nam wisi


Posted by Picasa

2 komentarze:

  1. Zupełnie niedawno dotarło do mnie, jak bardzo się wygłupiłam, startując do Ciebie z rękodziełem. Na swoją obronę mam tylko to, że póki przebywałaś na kontynencie, nie zdradziłaś się nigdy przede mną, że obdarowano Cię także tym talentem.
    A tak poważnie, to jako osoba dwuleworęczna, serdecznie zazdroszczę. Jakoś się pogodziłam z tym, że nie śpiewam. Ale ciężko mi, że nie potrafię własnoręcznie zrobić nic ładnego. Albo chociaż użytecznego. Albo czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja wiem - dzieci Ci wyszły ładne. Tylko daruj sobie argument, że dzieci nie robi się rękami. A sztuki witrażu nie opanowałam i raczej nie opanuję, więc następnym razem możesz spokojnie przywieźć jakieś oprawione szkło. Zresztą - bez przesady z tym talentem. Serio - wiesz, że nie jestem przesadnie skromna, ale żeby zaraz talent? Talent to miał da Vinci.

    OdpowiedzUsuń