czwartek, 31 grudnia 2009

Mission complete

7.42


7.45

7.47

7.50

Posted by Picasa

3 komentarze:

  1. Zrozumiałam z tego, że wychodzisz wieczorem, spotykasz się z Grzegorzem N. i wracasz nad ranem. Mąż o tym wie?

    OdpowiedzUsuń
  2. No, dobra, przyznaję - wyszło tak sobie. Nie wiedziałam, że będę musiała swój niezwykle udany foto-reportaż z mojej ostatniej porannej podróży do pracy w 2009 r. podzielić na 4 notki, i że one ukarzą się w porządku niechronologicznym. To miał być taki prezent dla Ciebie, żeby Ci pokazać, jak Ci dobrze, że jesteś tam, gdzie jesteś i robisz to, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Błąd. Ortograficzny. Dzięki - od razu poczułam się lepiej z moją żałosną interpunkcją.
    PS. Jutro w nocy ma być minus cztery, powtarzam - MINUS CZTERY, więc niewykluczone, że wkrótce odwdzięczę Ci się równie zaśnieżonymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń