środa, 30 grudnia 2009

.

Jak to "za 15 min, spotkanie z O. w Kogucie"? Mam nadzieję, że to celem wzajemnego pocieszania się z powodu mojej nieobecności.

U nas pada. Zaczynam gromadzić drewno na arkę. Przezornie kupiłam dziecku Noego z wyposażeniem - dzięki temu mam model w skali 1:500.

A poza tym - nie, żebym była szczególnie w temacie, żebym śledziła literaturę fachową, blogi i fora, żebym rozmawiała z innymi, o tym, zbyt często, ale .... jak w ogóle mogłam przeoczyć fakt istnienia w naszej czasoprzestrzeni serialu "Mad Men"? Szukasz kogoś kto zapełni w Twoim sercu wyrwę po doktorze Housie? Poznaj Dona Drapera, dyrektora kreatywnego w Sterling Cooper.

 
Posted by Picasa

2 komentarze:

  1. I do tego skomplikowany. Z problemami. I tajemnicą na dokładkę. Twardziel po wierzchu, a w środku ... do końca nie wiadomo, jaki, bo, jak już byłam wspominałam - jest tajemniczy. No i jak mówi ... Zdania perli jak z pereł kolię. Chociaż ... nie, nie perli. Raczej tnie. Cięty i błyskotliwy. Ten facet żyje ze słów, więc w sumie nic dziwnego. No i trochę podobny do Dżaka, przyznasz .... To pewnie nie przypadek.

    OdpowiedzUsuń