niedziela, 28 listopada 2010

dla niemających dostępu do statystyk

zdaje się, że się zaliczasz


Najczęściej występujące zapytania (frazy) w wejściach z wyszukiwarek
1.
czteryrece.blogspot.com
5
16.67 %
2.
janica costelić
4
13.33 %
3.
wyruszył o świcie
4
13.33 %
4.
skądnikąd
3
10.00 %
5.
spodnie przysłowie
3
10.00 %
6.
4ręce blog
1
3.33 %
7.
jak ma na imię kot przybora
1
3.33 %
8.
konstanty kot przybora
1
3.33 %
9.
kot przybora imię
1
3.33 %
10.
pomysłĹż na obiad
1
3.33 %
Wyświetlono 10 z 16



Janicę musiałam aż sprawdzić w Wikipedii, ale i tak najbardziej zastanowił mnie "pomysł na obiad". Czyżbym nieopatrznie coś tu proponowała? Absolutnie nie radzę korzystać !


8 komentarzy:

  1. Czy mogłabyś mi wytłumaczyć, o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że może to zrobić ktoś z Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem z rodziny.

    W statystykach bloga można sprawdzić, co wyszukiwali w googlu ci, którzy tu trafili.

    Co oznacza, że jest czytelnik, który tu trafił, bo liczył, że dowie się, jak ma na imię Kot Przybora (odp. Konstanty).

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to się nie dowiedział, bo kot ma na imię Jeremi. (Tak jak ojciec Kota.)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no... wiem, że Ty wiesz. Ale ten, kto się tu wgoglował, nie wiedział. To wyjaśniam, na wszelki wypadek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy google odsyła do komentarzy ... Może ktoś z Twojej rodziny będzie wiedział.

    OdpowiedzUsuń